Menü

Sıkça Sorulan Sorular

Müşterilerimiz tarafından daha önce yöneltilmiş sorulara verdiğimiz genel cevapları aşağıda görebilirsiniz. Eğer sormak istediğiniz veya bilgi edinmek istediğiniz konu bu sorular içinde yoksa lütfen bizimle iletişime geçiniz.

İletişim [email protected] / WhatsApp: 0 288 212 94 97

Müşteri ilişkileri departmanımız; Hafta İçi: 09:00-18:00, Cumartesi Günleri: 09:00-14:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Pazar ve resmî tatil günlerinde hizmet vermemektedir.

-Sipariş nasıl oluşturabilirim?

Almak istediğiniz ürünü bulduktan sonra sepete at butonunu tıklamanız gerekmektedir. Sepetinize attığınız ürünleri alışverişimi tamamla kısmından ödeme sayfasına yönleneceksiniz. Ödeme butonunu tıkladıktan sonra ödeme seçenekleri karşınıza gelecek. Bilgilerinizi doğru girdiğinizden emin olduktan sonra onay butonuna tıklayarak işlemi tamamlayabilirsiniz.

-Siparişlerimi nasıl takip edebilirim?

Vermiş olduğunuz siparişi veya siparişleri kişisel hesabınızda öğrenebilirsiniz. Kargo takip numarasını sipariş durumu sayfasından kontrol edebilirsiniz.

-Siparişim veya siparişlerim kaç günde ulaşır?

Siparişiniz genellikle 25 ile 30 iş günü içerisinde teslim edilir.

-Sipariş geçtikten sonra bilgilerimin yanlış olduğunu anladım ne yapmalıyım?

Müşteri ilişkileri departmanımızla iletişime geçerek veya [email protected] adresine e-mail atarak düzeltme gerçekleştirebilirsiniz. Siparişi geçtikten itibaren 5 saat içerisinde gerekli düzeltmeleri yaptırmanız gerekmekte.

 -Siparişimi nasıl iptal ederim?

Vermiş olduğunuz sipariş zamanından itibaren 5 saat içerisinde ozkanlarmobilya.com.tr müşteri ilişkiler departmanımıza veya [email protected] adrese e-mail atarak iptal edebilirsiniz

-Yanlış veya hasarlı, hatalı gelen ürün için ne yapmalıyım?

Siparişinizi kargo görevlisi teslim ettiği anda kontrolleri gerçekleştirmenizi gerekmektedir. Ürününüzde hasar veya yanlış geldi ise kargo görevlisine zabıt tutturarak ürünü tekrardan tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. Zabıt tutturulmayan hasarlı paketler geri iade alınmayabilir. Yanlış gelen ürünler içinse bizimle iletişime geçip değişim işlemlerini başlatmanız yeterlidir. Değişim için gönderdiğiniz ürünler bize ulaşır ulaşmaz yenisi ile değiştirilip tarafınıza kargolanır.

-Ödeme seçenekleri nelerdir?

Ödemelerinizi kredi kartı, banka kartı, banka havalesi/EFT veya kapıda nakit ödeme seçeneklerinden biriyle gerçekleştirebilirsiniz. Kredi kartı ile alışverişlerde Bonus, World, Axes, Maximum, CardFinans ve Paraf özellikli kartlar ile taksit seçeneklerinden faydalanabilirsiniz.

 

-Kişisel bilgilerim ve kredi kartı bilgilerim başkaları tarafından görülebilir mi?

Kişisel bilgileriniz, ozkanlarmobilya.com.tr tarafından size daha iyi hizmet sunmak amacı ile veri tabanımızda gizlenmektedir.  Alışveriş işleminiz sırasında doldurduğunuz formlar ve ödemeyle ilgili ilettiğiniz detaylar, bilgiler (kredi kartı vb.) SSL teknolojisi ile şifrelenip, ozkanlarmobilya.com.tr sistemleri tarafından otomatik olarak anlaşmalı bankalara iletilir ve provizyon alınır. ozkanlarmobilya.com.tr yetkilileri dahil kredi kartı bilgilerinize sizden ve bankanızdan başka kimse erişemez. Kredi kartınızda yer alan kişisel bilgileriniz bilgisayarınızdan SSL güvenlik sistemi yardımıyla %100 güvenlik altına alınır.

-Neden üye olmalıyım?

Alışveriş aşamasında, sizden üye değilseniz üye olmanız istenecektir. Size sormuş olduğumuz üyelik bilgileri, ihtiyaçlarınızı daha iyi anlamamız ve önerileriniz doğrultusunda kesintisiz hizmet verebilmek amacı ile kullanılmaktadır. Üyelik bilgileri içerisinde aynı zamanda siparişiniz ile ilgili karşılaşabileceğiniz problemlerde, size sorulacak olan güvenlik bilgileri olacaktır. Alışveriş işlemlerinizde zaman kaybetmemek ve üyelerimize sağlanan özel avantajlardan, kampanyalardan ve promosyonlardan yararlanmak için “Üye Ol” butonunu tıklamanız yeterlidir

- Üyelik avantajları nelerdir?

Promosyonlardan, kampanyalardan, yeni ürünlerden öncelikli haberdar olursunuz. İleride üyelik ile ilgili avantajlarımız da artırılabilecektir.

- Nasıl üye olabilirim?

Üye olmak için, ozkanlarmobilya.com.tr ana sayfasında yer alan "Üye Ol" linkine tıklayınız. Sizden istenilen bilgileri (zorunlu alanları) formda lütfen eksiksiz olarak doldurunuz. "Kayıt Ol" butonuna bastığınızda üyeliğiniz aktif hale gelecektir.

-  Şifremi unutursam ne yapmayalım?

Şifrenizi unutmanız durumunda, ana sayfamızda bulunan "Üye Girişi" bölümünde yer alan "şifremi unuttum" linkini tıklayınız.

- KDV fiyatlara dahil mi?

Sinaymobilyatasarim.com.tr tüm ürünlerimize KDV dahildir. Sitemizde yer alan ürün fiyatlarımız TL cinsinden belirtilmiştir. Sipariş vermek istediğiniz ürünlerin KDV tutarı sipariş adımındaki ödeme sayfasında belirtilmiştir.

-Garanti süresi ve koşulları nelerdir?

*Garanti Süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve en az 2 yıldır.

*Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı firmamızın garantisi kapsamındadır.

*Malın montaj kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından ve montaj esnasında oluşabilecek hasarlardan kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışında kalmaktadır.

*Ürünün tamir süresi en fazla 20 iş günüdür. Bu süre, ürün şirketimize ulaşması ile birlikte mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birisine bildirim tarihinden itibaren başlar.

*Ürünün tamiri için gereken azami sürenin aşılması durumunda ürünün yenisi kullanıcıya tahsis edilecektir.